غزل : کردار کردن گفتار

غزل : کردار کردن گفتار


گفتم به وصل جانان آيا شود رسيدن ....... گفتا به جستجويش بايد به سر دويدن


گفتم چگونه با او در خلوتي نشستن  ........گفتا که دست الفت بايد ز خود کشيدن


گفتم چگونه چيدن گل را ز باغ حسنش  ........ گفتا چو بلبل از باغ گل ديدن و نچيدن


گفتم چه چاره بايد در بي وفايي يار .............     گفتا که صبر کردن يا پيرهن دريدن


گفتم چگونه او را آگه کنم ز عشقم   ............     گفتا که قيد صحبت از ماسوا بريدن


گفتم چگونه باشد بر دامنش بيفتم   ............     گفتا که از ره دور قانع بشو به ديدن

گفتار را در عالم کردار کن عــــــــزیزم ..........   آخر فضيلتي نيست در گفتن و شنيدن



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ دو شنبه 6 بهمن 1393 ] [ 1:48 ] [ رضا ]
[ ]